My LoVeLy LiFe

My LoVeLy LiFe

Handbag baru Swiss POLO wweeeeee :)


Lawa tak? comelkan? murah je after offer 70% jadi 29.90 :) original nie, nak tahu kat mana? kat sogo la, last week ada clearans hari Jumaat, Sabtu n Ahad. Aku memang dah lama tak beli handbag baru so pergi jalan2 kat sogo tengok punya tengok mula2 semua mahal2... hati pun   sedih dalam masa yang sama nak jugak beli handbag, trend sekarang ramai orang pakai sling bag so aku memang nak cari yang jenis sling pun sampai aku ronda keluar masuk keluar masuk la tempat clearans tu... kejab aku jalan ke dalam kejab aku jalan ke luar balik kelakar.  

hati dah sedih tak jumpa pun bag idaman hati time nak gerak balik aku nampak satu bang nie kecik dan comel.. aku pegang belek2.. then tengok harga mak aii murah giler nie.. biar betul harga asal rm98.. aku pun ambik la.. sebab murah sangat aku pow lagi satu handbag yang besar sikit untuk bawak gie jalan2.. yang tu dalam rm45. hhhhmmmmmm balik dengan senang hati ....:)  

No comments:

Post a Comment