My LoVeLy LiFe

My LoVeLy LiFe

Lunch hari nie makan Subway

Aku takde lah selalu sangat makan subway tapi kalau jalan2 dgn member opis ada jugak singgah subway, dalam banyak2 tempat subway yang aku singgah memang sama je patten design outlet dia, susun batu bata macam dalam gambar tu.. ke memang trend dia.. maybe kot. 


haaaa ini menu dia, tak susah pun rupanya nak order, tengok je kat gambar then order yang mana berkenan di hati korang... very the simple! tapi harga subway nie quiet expensive jugak normal prise rm16 kalau makan tiap2 hari memang boleh kopak huhuhuhuhuhu..

Aku dah mula suka subway sebab dia ada selain daging, ayam, turki, teriyaki, chicken slice, dia juga ada banyak sayur2ran korang boleh pilih nak letak apa, salad, red onion, cucumber, jeruk pun ada tapi kau tak suka dan akhir sekali sos dia, pilih je, mayonis, BBQ, Sos chili macam2.. pilih 3 sos boleh letak dalam subway korang .

Tapi subway sekarang ada promotion macam every Wednesday kalau beli satu dapat free satu.. time offer macam nie la better pegi makan, tapi ada jugak promotion hari lain just kurang dari segi harga je. macam tadi aku makan kena dalam rm 10 termasuk air mineral hhehehee air mineral tu.. yelah sebab aku batuk.. ahaks.

Ermmm baru tahu tadi kalau beli atas rm30 dapat calender from subway... hhhmmmmm aku dapat tahu pun sebab terserempak dengan officemate with her son so kami makan sekali, dia dapat calender cantik jugak nice ...:)) 


haaa inilah rupa subway yang aku order tadi Chicken slice :)

No comments:

Post a Comment