My LoVeLy LiFe

My LoVeLy LiFe

Loan rumah dah lulus

Alhamdulillah permohonan rumah aku dah lulus... happy ke tak nie???? entah hati aku biasa je .. y? y? maybe nanti gaji aku dalam payslip tinggal sikit.. hehehe.. tapi apa2 pun aku dah ada rumah teres sendiri, nak tengok tak rumah aku... hhhmmmmmmm rumah aku jauh jugak dekat Batu Arang, Rawang. Aku plan bukan nak duduk sekarang pun sebab jauh nak pergi kerja lagi pun anak aku sekolah dekat kat rumah sekarang ni. Ingat nak sewa je, sape nak sewa boleh la contact aku.. :))



Nie pandangan depan.


Gambar sebelah kiri tu hall dia, dan sebelah kanan tu dining room. Rumah nie ada taman dalam rumah nampak tak ada cermin tu, kalau nak buat taman mini boleh la. Kalau aku buat tempat main anak aku je nanti. 
Tingkat atas pun best ada ruang rehat boleh letak sebijik TV dengan sofa 3 sitter. aku dah berangan-angan dah nak letak tv hadiah kawin aku kat atas tu untuk main playstation dan rak buku.. huhuhuhu.. memang berangan.


Dapur 

Aku baru tahu tadi kawan aku cakap ada surat kau kat bilik surat, dah la aku tengah makan dalam pantry dengan kawan-kawan aku. hhhmmmmmmm dah kantoi.. aku malas la nak cerita kat kawan aku sebab yelah buat dorang sedih jekan.. sebab dorang pun tengah cari rumah sekarang nie. Aku pun sebab hubby aku yang pergi buat booking masa tu aku tengah pantang kat kampung kedah, so nak cerita kat kawan aku pun tak tahu macam manakan.. baik diam je.. tapi tu lah kawan aku dah kecoh2.. mesti dorang akan cakap aku beli rumah tu senyap2.. hhmmmmm padahal laki aku yang buat booking aku tak tahu menahu pun. Aku cuma joint loan dengan laki aku jeeerr... top up apa yang patut.. hhmmmm... biarlah tuhan je yang tahu, 



No comments:

Post a Comment