My LoVeLy LiFe

My LoVeLy LiFe

Abang dan Adik potong rambut


Haaaaaa nie rambut abang dan adik baru lepas potong rambut hari khamis lepas, sekarang rambut hangpa dah pendek sikit mesti dah tak rimas dah kan?... sebelum nie adik kat taska mesti ikat tocang satu kat belakang, lepas je aku potong rambut dorang tuptuptup.. adik balik taska ikat rambut tocang dua hehehehe comel sangat.. tapi nampak tembam kot.


Haaaaa tengok muka adik tembamkan bila ikat tocang macam tu ;) kalau aku yang nak ikat memang taklakan.. sebab aku tak reti sebenarnya huhuhuhu.. macam sakit je ikat rambut adik.. tapi kat taska dia ok je aku tengok.. nak tahu kenapa.. rupanya tiap2 petang budak2 perempuan akan beratur untuk sessi ikat rambut.. oooOOoooooo patutla anak aku cantik je ikat rambut... kih..kih..kih.. 


Nie aktiviti anak aku kat taska time petang kalau tak hujan akan main kat luar..  aku selalu lupa nak bawak kasut dorang tapi tah macam mana boleh jugak main kat luar... rupa-rupanya pakai kasut budak lain... hhhmmmmm tu suka la tu main kat luar sampai tak mau balik... yelah kat rumah mana ada tanah macam nie.. hehehehe rumah atas... huhuhu..:) 

No comments:

Post a Comment