My LoVeLy LiFe

My LoVeLy LiFe

Checkup My Son

Hai kawan2.. hhhmmmmmmm semalam pergi PPUM check up my son.. second appoinment bout his telinga yg menanah. So far awal jugak sampai then my hubby terus call Dr. Zul tu yg terus je masuk bilik Dr. tak payah dah nak tunggu no yg mmg panjang berjela tuhhh..

sekali tgk Dr. Zul tu quite nice and very tall macam hindustan ;)) so dia pun check my son. aku yg first time jumpa Dr. Zul nie terkebil2 jugak la. Dia cakap " Aqil tak baik2 lagi ya" then my hubby said "a'a dah lama dah.." oh my god y my hubby cakap macam tu aku takut je kang anak aku kena minor operation or what else.. terus aku menyampuk " tp dah kering sikit dah Dr. Zul, semenjak selsema dia kurang sikit" then aku terus tanya soalan " gegendang dia tak der effectkan Dr.?" terus Dr. Zul ambik teropong then tgk telinga my son.. then Dr. Zul answer my question " actually tak kena lagi gegendang dia still ok, but kena jaga dari sekarang jgn berlarutan" fuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh lega hati aku ... my son gonna be allright, tak kena apa2 operation :) alhamdulillah....


Aqil Darwish :))

No comments:

Post a Comment