My LoVeLy LiFe

My LoVeLy LiFe

Boring...

kije goment.. mmg macam nie ke???? kalao time x der kije.. mmg dtg oppis melangut jerk... selamat ader internet.. boleh la berblog dan berFB... ermmm FB pun da boring dah... maybe sebab aku dah start benda nie dari aku sekolah lagi... da bosan... tu yg skrg berblog lak, nak hilang boring la konon.. tp cam tah la... dtg opis saje2.. mmg bosan... dah mmg macam makan gaji buta dah aku nie... haaaiiisssssss... bersabar je larrr... nak sara hidup kena dtg la jugak... tp mmg tahap bosan nak mampus dah aku.... xper.. sabar2.. sabar... kaalu aku sambung belajar pun best... boleh buat assignment kat opis... boleh study... hhhmmmmmmmm mesti aku skor gilernyerrr.... tp nak tunjuk baca buku bagai...ermmmmm patutke???? cam over lak.... tp kat sini ada library... ahaaaaaaaaaaaaaaaaa boleh lepak sana kan....duit cukup ke nak sambung belajar... aduyai... bab tu x sure lak... anak dah dua.... nnti anak nak sekolah lagi.. ermmmmmm tah la...Ya Allah bg la aku petunjuk Mu.. Aminn...

No comments:

Post a Comment