My LoVeLy LiFe

My LoVeLy LiFe

Ajaib Betul???

Pagi nie, tak ada yang menarik pun.. semua biasa jer.. tapi ada something yang aku quite empress, about pengarah Dr,  aku memang jarang pun jumpa dia yelah sebab aku bukan bos pun yang nak terus berurusan dengan ketua pengarah, memang lama dah tak jumpa Dr. dulu masa aku mula-mula masuk sini Dr. sebagai ketua penyelidik kat unit aku, so jumpa la hari-hari tapi sekejab je.. lepas tu terus dia jadi ketua pengarah.. best kan? itulah rezeki namanya. 
Pagi nie sedang aku asyik buat kerja.. tiba-tiba nak ke toilet.. sebab sejuk sangat dalam office nie, aku pun capai pass aku then keluar... dalam masa yang sama aku nampak kat pintu depan macam bussy sikit katering hantar makanan tersangkut pulak dekat pintu tu, dalam masa yang sama Dr. kat belakang... alamak.. apa aku nak buat nie, tak kan nak patah balik.. nanti apa kata Dr. pulak.. aleh-aleh aku senyum jelahhhh.. Dr. tengok aku.. aku tengok Dr... then Dr. pun melangkah masuk dari pintu tu... tak disangka-sangka dia terus menyapa aku, tahu apa dia cakap?????? "Ha, semangat badan awak ye" huhhhhh bederau aku dengar.. Dr. ingat lagi nama aku... ajaib betul... sebab aku dah lama tak direct dengan Dr. pun sekarang nie. Tapi aku respect larr... dia sesibuk giler pun... dia ingat jugak nama aku nie.. hehehehehehe... dan pesaran badan aku yang dulu dengan badan aku yang sekarang... kihkihkihkih... kelakar pulak rasa...hiik2..

No comments:

Post a Comment