My LoVeLy LiFe

My LoVeLy LiFe

Aqil Makan durian wif daddy

Aqil...aqil...memang hantu durian, daddy dia balik kerja makan durian tuptuptup aqil pun joint sekali lagi..dah la tgh hari tadi dah makan then ptg dia makan lagi ishishish..
Lepas tu mulut kejab2 je cakap sedap..sedap..memang trend dia dah sekarang kalau makanan yang sedap ikut tekak dia, hhmmmm dia akan cakap sedap, sedap. Kalau dia makan then dia diam tak cakap apa2 mean makanan tu biasa jew...hhmmmmm...
Pernah hari tu aku pakai tudung halfmoon n tak sangka anak aku aqil boleh cakap "mommy cantiknya mommy" sambil pegang tudung aku hhmmmmmm first time aku dengar anak aku cakap macam tu memang sentap..dan bangga jugak la anak aku puji mommy dia...
Budak kecik kalau komen dorang memang ikhlas dan betul...bukan bodek2... Bayangkan budak 2 tahun mana tahu bodek2 kan..hhhmmmm.. Well done anak mommy.. Mommy proud of you. 


No comments:

Post a Comment