My LoVeLy LiFe

My LoVeLy LiFe

Baju dari Tok Wan dan Nenda... TQ..


Salam all, nampak tak baju yang anak aku pakai nie? hhhmmmmm nak tahu siapa beli? tok wan dan nenda la?? cantikkan? pandai tok wan dan nenda pilih warna cantik :) aku suka sangat :) thanks mom n dad..:)
Baju aqil tu siap ada gambar pistol memang la suka sangat kalau nak kuar gie jalan-jalan je mesti nak pilih baju yang tok wan beli sebab ada pistol.... hhhmmmmm adik pulak skirt nice walau pun besar sikit tak apalah boleh pakai lama.. hhmmmmm aku bawak pergi taska.. budak2 kat sana memang kije nak dukung anak aku jer sebab comel sangat pakai baju tu.. kesian anak aku rimas...




Baju colouful nie pun sama... cantik tapi baju adik kecik sikit.. hhhmmmmmm takpe simpan for next baby cewahhhh... bila tu???? hehehehehe.. baju abang ada gambar angry bird lagi hhmmm dia pun suka dengan baju nie.. :)
Anyway thanks mom and daddy, tiba terasa kenapa dorang buat semua tu??? maybe setiap kali mothes day, fathers day, birthday dorang aku mesti beli dorang hadiah.... dah memang jadi kemestian.. dan mungkin tuhan balas dalam cara macam nie.. dorang pulak beli baju kat anak-anak aku. betullah pepatah orang lama, kalau kita buat baik dengan orang ..orang pun buat baik dengan kita. Kalau kita sayang kat orang tua kita dorang pun sayang kat kita , anak-anak kita. Sesungguhnya Tuhan Maha Berkuasa. :))
So moral of story sayangilah orang tua kita.


No comments:

Post a Comment