My LoVeLy LiFe

My LoVeLy LiFe

Bilik tidur my hero

Salam all, haaaaaaaaaa nak cerita pasal bilik anak aku sorang nih..suka tengok bilik dia macam bilik budak2 memang anak aku budak lagi..colourful..ceria..puji diri sendiri lak..
Memang patut puji pun ingat senang ke nak deco like that duit pun banyak habis huhuhuhu merungut pulak ye...






Actually bangga jugak la dapat buat bilik hero aku sorang nie bilik dia memang dah cat colour hijau so terus matchkan colour biru dan hijau...
Survey punya survey kat ikea ada theme yang aku nak buat terus tengok kat internet buka ikea punya website... Pilih2 then terus gie ikea then beli..masa tu pulak tengah offer macam stoll hanga 9.90 je murahkan..
Barang yang aku beli rack blue, meja, chair, stoll, mirror n bekas for keeping barang2. Eh ada lagi lampu study, langsir, twinkle n moon lamp. Hmmmmmmm so hasilnya ttttttaaaaaarrrrraaaaaaa seperti gambar di bawah.:) bilik adik tgh kumpul idea hehehehe sebab adik girl kan..mesti nak yg lagi menarik n da bommmmm...hehehehe


No comments:

Post a Comment