My LoVeLy LiFe

My LoVeLy LiFe

Dinner kat Alrawsha restaurant



Salam all, nie gambar masa mak,ayah aku turun kl, so bawak la depa makan nari arab kat sini, adik aku yang introduce nie, sedap katanya hhhmmmmmmm memang pun terbaik.
tapi mahal jugak la kalau kambing tu, kalau ayam boleh la tahan huhuhuhuhu:)


kami order kambing yang medium dan ayam yang besar... tak ramai sangat yang suka makan kambing dalam family kami.. adik aku dgn my hubby je kot... hhmmm ayah aku pun tak makan.. tapi dia bela kambing kat kampung.. huhuhuuhu...macam mano tuhhh...


nie adik aku dengan anak dia yang sulong, adik lelaki aku dengan bini dia yang tengah mengandung. Cantik background Alrawsha nie aku suka.. time kami datang nie tengah lawan bola antara malaysia dengan indon kot.. hhhmmmmmmmmmmmmm.. setiap sudut dinding ada tv, so boleh la tengok sambil makan.. syok...


hhmmmmm silalah menjamu selera ye..




No comments:

Post a Comment