My LoVeLy LiFe

My LoVeLy LiFe

Durian crepe sedapke?

Haaaaaaa nie aku nak cerita sekarangkan musim durian so orang kita malaysia nie memang terkenal dgn kreativitinya... So pernah dengar tak durian crepe????
Aku sebenarnya sebelum aku makan benda alah nie dah jumpa kat restoran kawan hubby aku kat the curve tapi kami tak order pun... customer lain yang order then waitress dia pergi serve  kat kami...aku n my hubby terkebil2 n aku first time tgk apa bendalah ni huhuhu...
Then esok go to office member tanya saper nak order dia cakap nak makan tak durian bantal???? Then aku terjebil2 terus teringat yang semalam punya benda yg macam bantal colour kuning cam durian so aku pun order hhhmmmmmm hasilnya????
Well satu office aku order then macam2 la komen ermmmmmm bagi aku quite nice very kretif:) n sedappppp.. Alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment