My LoVeLy LiFe

My LoVeLy LiFe

Jalan-jalan kat Toy r Us


Last week aku jalan2 kat ou, dah petang kami pergi, lama jugak cari parking. Before that kami singgah The Curve tapi parking kat Tesco. Ingat nak makan durian crepe kat cafe member hubby aku tapi tak sempat sebab pergi masuk pasaraya Tesco.
Bersyukur sangat masuk tesco sebab pamper pet-pet dgn susu anak aku offer giler... Macam pempers harga 30.90 semua size. Apa lagi aku tanya hubby aku then decide ambil 2 pek susu pun sama harga selalu 103 tp offer 90.92 ambik 2 kotak.
Keluar dari Tesco tup-tup lupa nak beli puting susu adik, yg ada 1 je untuk air masak dah buang... kesian adik dah lama tak minum air masak time tidur malam. Abg memang susah nak minum air masak jenuh pujuk.
Sampai Ou masuk pulak TRU kena paw jam ben10 dgn pen hhhhmmmm sabar je lah...


 

No comments:

Post a Comment