My LoVeLy LiFe

My LoVeLy LiFe

MAHA 2012 PART 1



Hai.. tahu tak kat mana nie? jeng..jeng..jeng.. MAHA 2012 la mana lagi hehehe.. :) nak tau tak nie la kali pertama aku pergi huhuhu rasanya dah berapa tahun dah kan MAHA nie diadakan. My mom and My daddy turun KL tu yang aku pergi dengan anak-anak aku syok sikit. 

Bertolak kemain la awal konon-knonya nak dapat parking dekat sikit dengan MAHA tu, memang awal pun kami keluar kul 8.30 pagi dah bertolak then sampai je sana huh punya ramai la orang dan parking pun dah penuh la yg dekat-dekat tu, tapi tahu je lah kalau ayah aku yang drive dia mesti belasah je sampai jugak la kat gate MAHA tu tapi belakang dah... hmmmm... jalan la pakai payung.. 
Nie tengah tunggu nak taik train atau pun transport la :) best jugak comel-comel transport dorang hehehe.. anak aku memang tercengang-cengangla bila naik transport nie.. selamat free.. huhuhu..
Nak tahu tak rupanya MAHA nie besar jugak memang kena naik train pun kalau nak jalan memang semput, dia ada transit kena berhenti satu stesen ke satu stesen, setiap stesen tu macam-macam la ada pertanian, perikanan, makanan, haiwan.. dalam gambar tu ada motor bike kecik kalau nak naik pun boleh.. bestkan..
haaa nie game yang terbaru kot, sebab sebelum nie aku tak pernah nampak lagi... ke memang aku ketinggalam zaman hehehe.. kalau anak aku besar sikit memang aku bagi dorang main tapi kecik lagi so tak boleh lah tengok dari jauh jew... hehehe.. ok nanti sambung lagi dadadadaaaaaaaaaa..


No comments:

Post a Comment