My LoVeLy LiFe

My LoVeLy LiFe

Mak jahit langsir baru kat aku..


Malam tadi aku dah gantung langsir yang mak aku jahit tu, mak dah bawa lama dah dari hari tu hehehehe... so malam tadi aku terus pasang cangkuk dia then gantung dengan my hubby... hhhmmmmmm.. cantik tak.. boleh lar... hehehehe.. nanti aku masukkan langsir lama aku.. itu pun mak aku yang jahit... thanks mom.. :))
Sebenarnya langsir nie gantung kat umah nenek aku, sepupu aku la yang beli nie.. tapi sejak tok sik dah meninggal, kak jan dah beli rumah sebelah tok aku tu, cantik rumah tu sebelum nie cikgu Dek yang duduk, dia  dulu guru besar tapi dah pencen. Rumah yang kak jan duduk sebelum nie sebenarnya rumah ayah, tapi sebab kak jan yang selalu jaga tok sik kat kampung tu, better duduk je rumah tu... tapi sekarang sejak tok sik dah tak der, kak jan pun macam baik dia duduk rumah sendiri so kak jan beli rumah tu kat cikgu dek sebab walau pun tanah tu tanah ayah, tapi cikgu dek buat sendiri rumah tu, sebab tu cantik.. hehehehe.. rumah guru besar mesti cantikkan..
so mak pun ambik langsir kak jan tu dan otter untuk gantung kat umah aku.. hhhmmmm semalam masa tengok langsir tu digantung mesti ada chemistry tok sik kan????? i love tok sik. tak sangka tok sik pergi macam tu je.. time tu aku dalam pantang tak sempat la pergi tengok tok sik.. tapi tok sik sempat riba cicit dia yang kedua tu.. Darwisha... :) 
Tie sedekahkan Al-fatihah untuk tok sik.. Al-fatihah... aminnn...

No comments:

Post a Comment