My LoVeLy LiFe

My LoVeLy LiFe

RumahKu SyurgaKu


Salam sejahtera semua, inilah rumahku syurgaku :) rumah tak besar mana pun tapi bolehlah.. haaaaa dalam gambar tu its a first langsir, my mom and aku pergi beli kain sendiri then kami jahit sendiri ok.. satu hari dah siap.. lenguh-lenguh jugak badan aku buat langsir. Karpet tu pulak raya tahun nie baru beli... sebelum nie tak pakai karpet sebab anak-anak aku kecik lagi, sekarang dorang dah besar sikit dan suka lompat-lompat tu yang aku beli karpet kalau jatuh pun tak lah sakit sangat.


Nie nak tunjuk penyidai aku.. hehehehe, dulu aku ada ceritakan penyidai aku dalam rumah.. tatataraaaaaaaaaaa... nie lah dia.. kelakarkan.. penyidai kat dapur ada tapi bila masak nanti habis kain bau apa yang aku masak, tu yang letak penyidai kat situ, dekat dengan kipas satu hari je dah kering.... hhhhhhhmmmmmmmm.. tapi nampak semak sikit lar.. aku peduli apa rumah aku hehehehe ;) 
Nak buat penyidai kat luar kena drillah apalah, nanti kalau hujan susah sapa nak angkat kain time aku kat office, nak jemur malam nanti habis kain kena embun malam, payahkan..??


Haaaaaaaaaaa nie meja makan aku, ermmm kalau nak makan kat sinilah tempatnya... memanglahkan takkan kat dapur kot.. huhhh... nampak tak dua pintu tu.. satu pintu nak keluar rumah dan satu lagi pintu dapur hhhmmmmm... oklah sampai sini saja... tapi sekarang aku dah tukar dah corak rumah aku bukan macam tu lagi... saja nak hilangkan boring.. memang aku suka ubah2 pun.. hehehehe...like my mom.. heheheh... bye.






No comments:

Post a Comment