My LoVeLy LiFe

My LoVeLy LiFe

Shopping kat UniQlo :)

Salam semua.... Hari tu aku ada story bout uniqlo right...then aku tak masukkan my picture right...then here im attach my shopping at uniqlo.. I've buy two jean huhuhu jgn tak percaya. Aku dah lama tak pakai jean sejak mengadung first baby then sambung kat adik...2 tahun jugakkan..
Kat uniqlo nie la sebab ramai orang pakat shopping dengan member aku yg mula2 dia la yg excited terlebih akhirnya dia tak beli pun alasan tak muat ok alasan diterima huhuhu
Siap gie feeting bagai nih beratur jangan cakapla...punyala panjang...nak memeriahkan suasana aku pun joint hahahaha
Finnally aku beli lah jeans 2 pasang semalam dah hantar outer sebab labuh sikit. After this i be rock again pakai jeans dah tak feminim sgtlar duk pakai slack je... Mommy rock la lepas nie aku...kuikuikui...

1 comment: