My LoVeLy LiFe

My LoVeLy LiFe

adik lelaki n adik perempuan aku with his wife n her hubby


Haaaa nie la orang yang rajin buat plan, jom pergi sana jom pergi sini hehehehe.. nie gambar kami kat jom heboh, dorang la rajin dukung aqil, darwisha dan ifran naufal anak buah dorang. 
Aku dah penat so duduk je rest kat mana tempat yang ada kipas sejuk sikit, last2 kami lepak kat booth simply siti hahahaha.. yang adik aku dengan adik ipar aku kejab dukung irfan naufal pergi mana tak tahu lah.. balik je tengok ada belon siap ubah lagi cantik, lepas tu dukung aqil darwish pulak bawa pergi mana entah then balik je kat booth dapat belon jugak bentuk pedang pulak, samala dengan aqila darwisha pun dapat belon bentuk itik colour pink. Rajin betulah dorang nie melayan anak buah..hhmmmmmmm... Syaz tu tengah mengandung tu, mesti tak sabar nak dapat baby huhuhuhu..
Wish to you all selamat menjadi mama and dady.


ni pulak adik perempuan aku, ain tengah mengadung jugak dorang dengan adik ipar aku akan bersalin bulan yang sama bulan 5 nanti, suka la mak aku dapat dua cucu dalam masa sebulan hahahahaha.. nasib aku tak joint sekali kalau tak dah boleh buka nursery dah rumah mak aku nanti hahahaha.. funny! 
Stroller tu memang dah macam troly dah hehehehehe.. masing2 beli barang letak kat situ, aku mula2 sampai memang la ramai orang promote siap ikut lagi suruh kita beli, aku dgn condifent cakap tak pe nak jalan dulu... aleh2 jalan kejab je dah berpeluh mula2 hubby aku start beli air ribbena lepastu adik lelaki aku beli snak potatos hhhmmmm then aku beli satu bag kek, adik ipar aku beli satu bag mana tak penuh, datang adik perempuan aku tambah lagi jadi la penuh stroller tu, padahal masing2 beli sorang satu bag je.. hehehehe..

No comments:

Post a Comment