My LoVeLy LiFe

My LoVeLy LiFe

Belajar Cupcake :)


Tengok akhirnya niat aku nak pergi class cupcake tercapai juga:) bestla buat benda nie kenapa eh maybe sebab aku minat???? yes sebab aku minat kot, sebab tu aku happy je buat benda nie... bayangkan sekali n first time aku buat terus jadi tu, cupcake naik cantik je dan sedap pulak tu...hhhhmmmm.. ada sijil lagi :)


masa dalam class tu semua aku buat sendiri mula2 cikgu terangkan resepi then bagi resepi kat aku baca dan buat sendiri...hhhhhhhmmmmmm... yang paling best mesin dan avon dia tu ffuuuhhhhhh jatuh cinta aku, mesin putar telor dia tu brand Kenwood nak tahu harga dia berapa????? RM1500, aku tengok kat kedai tu la yang paling murah itu pun selepas offer yang lain sampai 5k pun ada, patutla buat kek sumer sedap heheheehe guna mesin mahal... 


ini masa buat decoration, best betul enjoy je.. tapi barang-barang deco nie pun mahal2 jugak huhuhuhuhu.. patutla orang jual cupcake mahal2 sebab peralatan dia sumer mahal2 ada yang sampai harga mencecah rm50 macam berus2 dia tu hhhmmmm..



1 comment: