My LoVeLy LiFe

My LoVeLy LiFe

Pokok Bunga


Haaaaaa inilah pokok yang ada di luar rumah aku, tapi tulah aku memang jarang nak siram, nasib my hubby rajin sikit hahaha.. cantik sebenarnya pokok nie aku suka tapi malas la nak lepak kat luar lama-lama nanti orang tengok segan pulak aku. 

Sebenarnya pokok bunga ni amanah mak aku sebab my mom dah pindah Kedah so letak rumah aku la, leceh pun kalau nak bawak balik Kedah lagi pun kat Kedah banyak je pokok2 kat sana kalau nak. 

Tapi pokok yang paling banyak adalah pokok cactus. Masa tu pergi Cameran tah kenapa masing2 gila cactus pulak tu yang beli banyak pokok cactus, my mom beli yang besar2 aku dan adik2 beli yang kecik2 tu je sebab comel hehehehe.. tapi sekrang tah hilang mana tah yang tinggal hanya ini je lah yg my mom yang jaga hehehehe..

Orang tua-tua kata kalau kat rumah ada pokok cactus nie bagus nanti syaitan takut hhhmmmmmm. Aku pun iyakan jelahhh. 

  

No comments:

Post a Comment