My LoVeLy LiFe

My LoVeLy LiFe

Aqil Wif LegoNyer..


Hari tu saje je jalan OU.. sebab lama tak pergi sana setelah lama jugak dorang buat renovation. JJ dia mmg dah buat baru tapi ermmmm ok larr.. not so bad, walaupun yg dulu lagi best.. tapi kali nie aku pergi.. saje parking luar dari area JJ sebab tak nak masuk JJ, tak beli apa pun saje nak jalan2 je kat OU.. anak aku pun dah besar sikit, you know what best jugak la.. banyak kedai yg lain still da same.. tp TOY R US dia mmg betul2 depan JJ.. so aku pun masuk.. best la pulak.. siap boleh main2 lagi dalam tu.. LEGO esspecialynyer mmg banyak dalam tu.. siap boleh duduk main lagi.. so aku pun dah tgk anak aku main kemain best lagi beli satu box.. time tu ada offer.. hehehehe sebab nak Crismas huhuhu.. tu yg balik pakat buat macam-macam bentuk.. pandai betul anak mommy nih.. nanti kita beli lagi hehehehe.. tunggu bonus.


No comments:

Post a Comment