My LoVeLy LiFe

My LoVeLy LiFe

Birthday aku yg ke ehem..ehem..

Tanggal 13. Nov is my birthday ermmm.. gambar kat atas tu hadiah dari my husband :) tu je lah nak citer.. hehehe.. Sekarang nie orang memang pakai tudung jenis halfmoon pulak, so aku pun nak la try walaupun tak cantik je aku pakai kih..kih.. 
Kat office aku pulak sejak bertukar big boss nie.. lain pulak ragamnyekan.. dimana cadangan dia nak adakan sambutan hari jadi setiap staff. oleh kerana itu yuran office telah dinaikkan dari rm5 kepada rm10 :) suka I.. huhh!!!..
So bulan nie adalah birthday aku so akulah yang merasmikan weweweweeeee...



Hehehehe.. dan ada 5 org yg lain celebrate dgn aku sebenarnyer.. hehehehe:) kek from secret recipe sedap :) nasi berani, ayam masak merah pun sedap dan buah-buahan. Alhamdulillah. 

No comments:

Post a Comment