My LoVeLy LiFe

My LoVeLy LiFe

balik tgh hari apa jadi haaa????

hi all tadi aku kuar awal sikit balik rumah beli lauk untuk anak-anak aku dengan tokwanya, what happen aku tengok anak aku tak mandi lagi, tokwan tido penat sangat kot, my hubby dah siap2 nak pergi kije, hai sejak naik pangkat nie ikut suka dia je nak masuk pukul berapa macam office tu bapak dia yang punya hehehehehe... tapi aku balik dah beli lauk tengok hubby tengah masak nasi.. very the kindness :) then aku terus tukar baju aku panggil anak-anak go to mandi b4 that aku dah jerit siap2 ambil towel.. dorang pun terkedek-kedek pergi ambik towel kat penyidai.. haaa bab penyidai nie jangan tak percaya penyidai aku dalam rumah hehehehe.. so lepas dorang ambik towel masing2 terkedek-kedek berjalan ke toilet. Si abg dah tak mau mommy dia bukakkan seluar dah pandai dah bukak sendiri, pempers pun sama.. ok well dont abg!, adik macam biasa la manja2 lagi. 
lepas mandi cepat2 aku siapkan dorang pakai losyen, baju, bedak, comp rambut n perfume mesti tak lupa.. sekarang nie kalau nak pakai baju mereka memang macam main kejar2 dah.. satu rumah lari.. adik kejar abg.. abg kerja adik balik.. fuuuuhhhhhh... penat la wehhhhh mommy puasa hari nie... hehehehe
tengok tokwan dah bangun ingat nak pi mandi ke apa ke... aleh2 pi kupas buah rambutan letak dalam tupperware sebab memang kalau harap aku nak kupas buah rambutan tu memang tak lakan.. dulu masa kat umah mak aku pun ayah akan kupas siap2 segala buah yang ada then letak dalam peti ais so kami nak makan just ambik dalam peti ais je heheheheh sapa tak sayang dapat ayah cam nie kan.. hehehehe..
anak aku dah cantik2 sibukla nak makan buah.. aduyai bagi la seorang sebijik.. then ayah aku kupas durian pulak aqil nak makan.. aku jugak yang kena monitor kalau jatuh aku la yg kena kutip.. hai menyirap jerk...  tapi bangga jugak anak aku suka makan durian hehehehe.. dah habis seketul nak lagi.. dua ketul dia makan... sampai muntah... aduyai aku jugka la yg bersihkannya.. terliur aku..
tgk jam dah pukul 12.30 then aku suap anak aku makan nasi.. takut meragam pulak ptg nanti. Banyak jugak anak aku makan mana taknya kalau ada ayam goreng mesti jalan punya hehehhe.. lepas siap semua, lipat kain sebab adik aku  nak basuh kain, then aqil pulak tokwan dah bawak masuk buai..ok.. adik pulak tak tido2.. aku dah nak pergi kerja.. apa lagi pass la kat adik aku yg bongsu syafiq... hehehehehe...

No comments:

Post a Comment