My LoVeLy LiFe

My LoVeLy LiFe

blackOut kat opissssssss... tidak!!!!!

kenapa..kenapa... tengah aku taip blog syok-syok tiba-tiba jadi gelap gulita.. komputer aku pulak gelab oh know what hapen haaaaaaaa???? blackout omg..omg.. habis la blog aku tulis panjang gila kot...masing-masing dah bangun dari tempat duduk aku siap beli kerepek lagi dari member aku alang-alang ayah aku ada kat rumah beli je lah buat makan sambil tengok tv :) tak salah jamu orang datang kat rumah special sikit. 
Aku masih pegang pepatah kalau ikhlas kita jamu orang makan di rumah kita dengan makanan yang sedap-sedap selama 3 hati inyaallah nanti tuhan akan murahkan rezeki satu rumah tu.. hhhhmmmmmmm tu yang aku pegang buat semua kerana Allah... 
bukan apa.. aku esok anak nak besar dah.. impian nak sekolahkan dia kat pre-school yang islamic tu pun banyak pakai duit, dengan proses loan perumahan kerajaan lagi masih dalam proses tak tahu apa cerita... so dengan aku buat macam nie harap2 semuanya berjalan dengan lancar aminnn.. Harap tuhan balas dari kesenangan ke arah itu.. amin... 
mesti korang tanyakan aku buat loan perumahan kerajaan.. ermmmmm nanti la kalau berjaya semua aku cerita la... :) rumah apa aku beli, dekat mana.. ok all:) 
salingan:// nie gambar raya tahun nie dekat pahang hehehe..

No comments:

Post a Comment