My LoVeLy LiFe

My LoVeLy LiFe

Boringnyerr hari nie kat office..


Tengok muka boring aku, apa pun tak bolehkan boring sehhhh... boss semua cuti la ,el lah.. maklumlah akhir tahun nie. aku pulak dah tak larat mengadap pc... naik juling dah mata aku, macam manalah nak kije sampai umur 60 tahun.. huhuhuhuhu.. 

Sepatutnya aku belajar mengait ke kan??? boleh mengait kat office.. bosan tul.. kat tempat aku nie walaupun ada dengar radio, fb, blog, talifon tapi still bosan gak sebab tak der kije.
Dulu aku ada member kat berjaya sompo tu dia ada phone memang tiap-tiap hari aku gayut dgn dia.. kadang2 dia ada gak buat lawak yang tak boleh blahhh satu opis dengar aku gelak... dia memang banyak cakap... percayalah.. ko cakap je sepatah dia akan cakap berpatah2.. bila aku boring memang aku call dia.. gayut.. so aku tanya satu soalan dia kan cerita berjela2.. hahahaha kelakar.. sampai aku nak letak phone  tu aku kena stop dia cakap.. hehehehe.. tapi sekarang dia dah naik pangkat so dah pindah tempat lain...:( dah xder siapa aku nak gayut lama-lama.. bosankan..?? mak aku pun aku call tapi cakap sekejab je.. mak pun busy jugak.. hhhmmmmm.. takperlah buat hobby baru lah.. BERZIKIR bagi tuhan tambah rezeki aku satu family banyak2.. aminnnnnnnnnnnnnnnnn..

Tudung baru hari nie cantik tak??? Tudung nie la yang my mom nak tu.. tak per nanti balik kampung aku bagi la colour kuning kot favourite my mom. Senang je nie jahit dan tampal sendiri.. beli manik then jahit je.. manik pun beli yg dah siap kan.. kalau rajin boleh lah.. hahahahaah..:)

2 comments:

  1. syoklah xdo kijo...boleh layan blog lagi...kalu boring sngt meh lepak kat library..leh gossip2....:)

    ReplyDelete
  2. hehehehe... memang selalu per org pergi library huhuhuhu.. tapi harin ie org tu pulak bz...hhmmmm

    ReplyDelete