My LoVeLy LiFe

My LoVeLy LiFe

Semalam tiba2 teringin makan durian..


Hhhhhmmmmm semalam tak pergi mana-mana so tiba-tiba nak pergi tengok rumah, lepas pergi tengok rumah balik tu teringin nak makan durian, sebenarnya depan rumah aku memang ada orang jual buah-buahan tapi tak terasa nak beli pun.. 

Lepas balik dari tengok rumah, haaa nak tahu apa cerita tentang rumah baru kami tu, semak samun penuh baris rumah aku memang tak ada siapa duduk, tapi rumah depan aku dah ada orang duduk boleh kata semua melayu, sebab masa aku beli memang orang tu cakap kiri-kanan rumah aku tu orang melayu... tuptuptup aku ada nampak anjing 2 ekor bapak besar rupanya2 dia duduk 4 selang dari rumah aku.. alamak ada anjing macam mana nie??? (nak sedapkan hari tak apa bukan nak duduk sekarang pun) 

kemuadian kami ronda-rond lagi sebab kalau nak bagi orang sewa kena pasang grill, so nak cari mana yang murah.. tengah ronda-ronda tu ada banner pasal buat renovation aku pun call, cakap punya cakap...tanya punya tanya... then dia cakap haaaaa kamu kat mana datang la siini kami tengah renovate rumah nie, ko kami pun cari rumah tu.. hhhhmmmm bestnyer tengok orang renovate rumah... hhhmmmmm grill dia cantik yang kerawang bagai tu.. nak tahu bebrapa harga dia...??? RM5K huhhhh aku dengar terliur aku, mahal... terus minta diri untuk balik..

Masa balik, tu yang teringin tu nak makan durian , so berhenti kat kedai buah depan rumah aku... so beli, aku cakap kat hubby aku beli yang 3 biji 10 ringgit tu.. aleh-aleh dia beli yang 2 biji 10 ringgit selamat sedap dan manis.. :) alhamdullillah dapat makan durian semalam. Kebetulan semalam adik ipar bawa buah rambutan so makan la bersama-sama.

No comments:

Post a Comment