My LoVeLy LiFe

My LoVeLy LiFe

Kali kedua pergi Jom Heboh

Salam all..dah lama aku tak pergi jom heboh lastly we go with my mom n our dad and adik beradik. Pada masa tu semua tak kawin lagi bujang huhuhu and now dengan pujukkan adik aku so kami pun pergi. Bukan apa darwisha aku tengok mata dia bertaik tu yg ingat nak jumpa doktor, tapi bangun pagi tengok adik macam ok jer tu yg pergi jugak jom heboh.
Bila sampai cantik jugak ada belon jom heboh kami pun posing la kejab huhuhu... Booth pun banyak syok tapi tak ada la yang menarik macam pempers anak aku ke, petpet yg ada huggies dgn mamy poko..hhmmm tak per lah...
Hhhmmmmm kat dalam gambar tu adik lelaki aku dgn wife dia yg tgh preggy dan adik perempuan aku yg no3 dgn hubby dia and anak dia Irfan also dalam perut coming soon...huhuhu...



No comments:

Post a Comment