My LoVeLy LiFe

My LoVeLy LiFe

Happy new yeaR 2013

Tahun baru kl memang cuti tapi tak pergi mana-mana pun...so lepak kat rumah je hehehehe breakfast aku buat nasi goreng, lunch beli, hitea makan kopok goreng dan malam makan apa yg ada hehehe.

Tapi tv tak ada rancangan best pun selamat ada chanel 781 life inspirer  best juga :)
Anak2 aku pun relek sikit duduk rumah je..kalau keluar memang dorang suka tapi kesihatan tak ok sikit adik da start batuk aqil pulak badan suam2 nak demam aku pun start nak batuk.
So sempena tahun baru apa azam korang ye???? Aku tak lain tak bukan besarkan anak2 aku, pasal rumah teres kena pikir nak buat macam mana sewa or what dan my new hobby is cupcake ingat nak banyakkan buat cupcake dan jual cupcake.....hhhhmmmmmm.. Boleh ke????? InsyaAllah amin.


haaaaaa nie cupcake time aku pergi class.. hhmmmmm dalam gambar tu ada 4 jenis cupcake iaitu cupcake buttercream, piping jelly, printed cartoon adible dan fondant :) Insya Allah lepas nie banyak buat cupcake lagi cantik la decoration aku tu.. hehehe.. amin..


No comments:

Post a Comment