My LoVeLy LiFe

My LoVeLy LiFe

Simply Siti dapat juga merasa


Alhamdulillah, dapat jugak pakai makeup brand simply siti ni. Promotion 70% tu kat jom heboh minggu lepas, aku memang tak plan pun nak singgah booth dia, aleh2 adik ipar aku tunjuk "tu simply siti kak tie mesti ada offer" aku pun cakap "yeke, barang dia semua mahal jugak" then adik ipar aku kata lagi "memang pun kak tie, syaz baru beli lipstick kat guardian tengok situ dia tulis offer 20% ingat dalam 30 lebih je harga dia, tapi biler nak bayar tengok-tengok dia scan rm40 lebih.. offer 10% je, terpaksa beli jugak. 

kami pun pergi la tengok terkejut beruk aku.. 2 batang lipstick 20 ringgit huh.. aku pikir nak beli ke.. then promoter siap cakap akak beli kak memang murah giler kita offer siap dapat free porch bag dengan eye shadow lagi kak.. huh.. aku dengar macam best, disebabkan aku ni peminat siti nurhaliza so aku pun beli la, balik rumah cantik jugak tengok lipstick dia hhhhmmmmmm.. berbaloi gak la.. :))  


siap ada game tapi tak start lagi kalau tak mesti dapat banyak lagi make up free.. huhuhuhuhu.. adik ipar aku siap nak masuk karaoke dia pandai nyanyi, sedapla suara dia... tapi kena tunggu pukul 12.30 hhhmmmmm sekarang baru pukul 11 pagi anak aku dah tak nak duduk diam dah.. kami pun jalan tempat lain dulu..


No comments:

Post a Comment