My LoVeLy LiFe

My LoVeLy LiFe

MAHA PART 4


Salam semua, haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nie adalah stesen terakhir iaitu stesen penternakan. Mula-mula dah nampak mesin potong rumput, ayah aku memang suka sangat dengan mesin-mesin nie. Nak tahu tak mesin rumput nie brand apa? Ogawa tu... hhhmmmmm very the canggih, harga pun canggih-manggih la..



tempat seterusnya haaaaaaa tengok tu lembu, kambing semua besar-besar... 


Anak aku memang suka tengok binatang-binatang nie... siap nak pegang lagi... berani betul....



Nie kambing tengah makan.. makan rumput hijau tu.. hehehehe... rumput hijau tu buatan sendiri dia di semai dalam kontena.. ayah aku kan bela kambing sekarang sejak pencen nie.. memang berminat sangat la... hhhmmmmmm...



haaa.. nie time dah pusing semua... tunggu ayah aku pulak pergi interview lebih lanjut tentang rumput hijau buatan sendiri nihh.... kami pun rehat la kejab... siap ayah aku beli patung kambing lagi kat aqil dengan darwisha... hhhmmmmmmm..suka la budak2 tu...

then lepas tengok dan berjalan, kami pun amik bas... terus balik ke parking kereta tadi... penat.. tapi seronok... dapat tgk macam2 kat MAHA nie...insyaAllah tahun depan kita pergi lagi... hehehehe..






No comments:

Post a Comment