My LoVeLy LiFe

My LoVeLy LiFe

MAHA PART 3


Salam all.. nie aku nak sambung about Maha part 3, gambar kat atas tu kami pergi stesen perikanan hhhmmmmmm memang banyak ikan betul, siap ada perlawanan memancing lagi.. tapi ayah aku tak masuk pun.. yelah tengok dorang pancing nak menunggu tu punya la lama .. baik tak payah.. 


haaaaaa lepas jalan2 kat perikanan tadi ada rangka besar dinasour you... hhhmmmm.. tak tahu la rangka tu betul ke tak.. so aku pun ambik la gambar.. anak aku takut bebenor..


tengok muka masing2 dah penatttttt.. matahari pun dah naik.. panas.. so kami berhenti makan sekejab... makan bihun sup tulang... yummmmyyyy... sedap jugak la..


taaaarrrrraaaaaaaaaaaaaaaaa inilah mee supnya... sepatutnya kena letak sambal dia, tapi aku nak suap anak aku makan kena la makan biasa je...  tapi sup dia sedap... dan kami nap sekejab sebelum sambung perjalanan seterusnya... 








No comments:

Post a Comment