My LoVeLy LiFe

My LoVeLy LiFe

makan kenduri di Behrang



Salam semua, sabtu lepas kami pergi makan kenduri kawan ayah aku, Sarjan Nan, dia buat kenduri kat rumah baru dia cantik dan moden. Tapi sekarang nie masih duduk kuaters Taman Tun maybe pencen nanti dorang balik duduk sini. Aku pergi dengan adik aku dan husband dia. Dalam gambar tu anak adik aku yang sulong dalam perut ada lagi coming soon nanti keluar, hehehehe.. dorang pun sama jugak macam aku anak setahun sorang.. hhhmmmm jenuh la nak jaga. 
Perjalanan jauh jugak rupanya aku ingat dekat je hehehehe rumah adik aku dah dekat bukit beruntung, nie jauh lagi lepas dari tanjung malim lagi..  hhhmmmmm selamat makanan dia sedap ada nasi minyak.. kalau jamu nasi putih memang hampeh la... hehehehe.. ayah aku pun memang kawan baik dengan sarjan nan nie.. so happy la dia tengok ayah aku datang.... 
Dalam masa yang sama aku jumpa member opis aku helmy dia satu pejabat dengan aku, dulu kami satu pulapol.. samala dengan pengantin perempuan, dia kerja kat pelapol sebagai jurulatih menembak. Adik ipar aku pulak member lepak dengan helmy nie hhmmmmmm macam kecik je dunia nie. 




No comments:

Post a Comment