My LoVeLy LiFe

My LoVeLy LiFe

Mengantuk Bawak Anak CheckUp :(




Salam semua, hari nie aku ada appoinment dengan doctor untuk checkup my doughter. Sepatutnyer 22/11 tapi aku betul-betul lupa. kalau tak pergi nanti doctor bising pulak time nak cucuk setahun 6 bulan nanti..so aku buat appointment baru :) cakap anak aku kat kampung hehehehe.. pagi-pagi dah bangun macam biasa, adik dah pakai baju cantik sikit sebab nak pergi klinik. Abang dah tanya "mommy nak pergi mana?" ala kesian pulak tengok kat abang nak tinggal dia kat taska sorang-sorang. Aku pun tukar seluar abang yang cantik sikit then bawak la dua-dua anak aku tu pergi klinik. hhhmmmmmmm kali nie tengok dorang tak banyak kerenah maybe dah besar sikit, kat klinik pun ok je perangai masing-masing... berlari sana-sini memang dah biasa dah anak aku. Aku hanya perhati dari jauh:) lepas chekup anak aku dapat pil ubat cacing... huhhhh bagi pil.. budak tu dah la setahun lebih je lagi.. aku tanya doktor macam mana nak makan.. then doktor cakap letak dalam susu.... oooohhhhh... baru la faham. dulu abang dia makan then luah balik.:( very the rugi.  Lepas siap semua, aku tengok jam awal lagi, maybe hari nie orang tak ramai. Alhamdulillah boleh la pergi office awal sikit hari nie. mata dah mengantuk tuhan je yang tahu sampai office terus ngadap pc tulis blog dan buat kerja :)

No comments:

Post a Comment