My LoVeLy LiFe

My LoVeLy LiFe

Semalam lunch tapau dekat jaring

Semalam makan dekat jaring bandar sunway memang sedap tapi member2 aku cakap kalau malan hari2 memang boleh kopak huhuhu..

Lepas aku ambil nasi dengan daging (goreng blackpaper with daun bawang) then kerabu mangga and kerabu apa eh (dalam tu ada tomato, udang, sotong, mangga and lain) aku amik semua tu sikit je. nak tahu total berapa? tapi cara dia kira pun kelakar jugak macam nie eh.. aku letak je nasi aku then dia tengok lepastu dia sebut nasi sambil tengok kat nasi yang aku tapau tu 3...4.50..6.50 ohw ada bubur ye.. 9.50. haaaa lastly aku kena rm 9.50 lah!


Then terliur pulak aku tengok bahagian kuih muih aku nampak pulut (dalam hati Ya Allah dah lama sangat aku tak makan pulut nie ) then terpikir dah nak ambik tapi nak makan dgn apa pulut nie.. Aku pun cakap sorang2 nak makan dengan apa eh pulut nie then kakak2 kat situ yg sibuk jugak ambik kuih pun cakap itu bubur ada boleh je...aku pun ooooo ambik tupperware then makan la dgn bubur hhhhhmmmm sedap gak rasa.
Alhamdulillah dapat jugak makan pulut, 



No comments:

Post a Comment