My LoVeLy LiFe

My LoVeLy LiFe

makan tengah hari di bazar kelana jaya


Hhhhhmmmmm hari nie masing2 sibuk sangat kot sampai dah pukul 1 masih duk buat kerja lagi, tup2 dengar sorang member ajak makan, aku pun tengok jam mak oiii dah pukul 1 lebih... hhmmmm time macam nie kalau nak makan dekat cafe memang dah licin. 

so kami decide makan kat belakang giant kecik ada bazar, aku sebelum nie tak pernah try kat gerai2 yang lain, rupanya banyak gerai (pakai lori kecik2 meniaga makanan) sedap2, laksa utara, rojak, karipap, popia, mee sup, lauk-pauk semua sedap2.. 

haaa gambar kat atas tu sebelah kanan kuih-muih mak aiii semua ada favourite aku pun ada popia sambal sedap betul. Gambar sebelah kiri lori jual burger, laksa dengan mee rebus pun sedap, member aku beli burger.  

tapi tak selalu pun datang makan sini tengok keadaan jugak, tu yang kalau pergi lagi benda yang sama jugak aku beli is popia sambal. 

nie popia sambal kesukaan aku.... hehehehe...sedap.

No comments:

Post a Comment