My LoVeLy LiFe

My LoVeLy LiFe

Sticker oh sticker

Tengok memang tak ada kije pun, sticker nie aku beli nak lekat dekat barang2 Aqil untuk pakai kat taska, dia boleh ambik then lekat dekat buku sebelum nie, tapi semalam dia boleh cabut sticker dari buku dia then senyap2 dia lekat kat kaki dengan muka lepas tu panggil aku "mommy..mommy.. tengok nie..." aku tengok eh kretif betul siap susun bagai lagi kat kaki tu.. aku pun snap gambar suka aqil.. :) lepas tu suruh senyum masa nak snap kat muka dia tu.. hhhmmmmm hampeh je nak tengok muka senyum dia tu... serious jer..

Sticker nie aku beli kat giant, dulu 500 pcs rm 5 yang kecik tapi sekarang dah naik rm10 itupun hanya 200 pcs je. Aku pulak pilih punya pilih tak perasan gambar angry bird tu ada gambar piq tu aduyai, menyesal sungguh, tapi nak buat macam mana dah terbeli pun. tapi gambar pig tu aku tak gunalah.. just guna gambar angry bird yang comel2 je kat barang2 aqil. Tak apa next time mommy lebih hati2.  

No comments:

Post a Comment