My LoVeLy LiFe

My LoVeLy LiFe

kasut nak pergi khusus

 haaaa inilah kalau kena pergi kursus mesti kena beli kasut baru sebabnya dah lama sangat aku tak kena pergi kursus yang extream nie. Tahun nie dah bos suruh so kenalah pergi hhhmmmmm. Nanti lah aku cerita bab kursus tu eh next story ok....:) malas sebenarnya not in the mood :(

Simple jekan kasut sport aku???? memanglah harga pun murah jeww tapi brand PUMA original... saje singgah kedai kasut nak tengok harga dulu tapi dah kedai tu offer 49.90 so beli jelah dah malas nak pikir. Sedap jugak pakai kaki tak melecek pun macam sesetengah kasut...

"Aqil, tepi-tepi  mummy nak snap gambar kasut mommy" then Aqil boleh pulak tunjuk peace kat situ so kenalah snap gambar dia sekali sabar jelah..

haaaa nie cadar baru beli... cantik tak?.. but i like design dia nice. Then sejuk sebab dia jenis yg 100% fiber.. sejuk jeww... kalau rumah siapa2 panas memang sesuai pakai cadar dari fiber.. its very good. padahal rumah aku ada je acon, saja nak menggatal sebab cantik sangat hah!!! mengada betul.. suka hati akulah!!!! kisah hidup aku hah!!!


No comments:

Post a Comment