My LoVeLy LiFe

My LoVeLy LiFe

Shooping Kat Sogo baby Fair dari RM5

Salam, all hi hari nie pagi2 aku dah buka blog, sambil dengar lagu di Hot Fm, menarik pulak hati aku untuk menulis blog walaupun hati aku sedang sakit hahahaha.. ada pulak selit perasaan yang tersirat ye.. bukan apa2.. disebabkan itu jugak aku puasa hari nie nak jaga hati aku nie dan cuba bersabar.. dan belajar bersabar....hhhmmmmmm harap2 hari nie ada lah benda yang aku kirim tu... kalau tak ada cakap je senang aku boleh beli sendiri.. aku pun bodoh mak dah pesan semua benda buat sendiri jangan suka bergantung pada orang, ini tak pantang dengar org promote sikit dah cair... hhhhmmmmmm menyesal..menyesal tak dengar cakap mak... :( sakit pulak hati aku nie..  dah ok dah sebab dah dapat ...hhmmmm tak sabar kot aku nie.. patut kena puasa banyak lagi pracktis ;) yeaaHHhhhhhhhh suka pulak!

okey nie aku nak story pasal shopinggggg yeeeeaaaaaaaaa!!!! aku memang suka shopping.. balik kursus aku pergi sogo memang baju anak aku yang girl dah ketat2 dan seluar dia pun dah senteng-senteng kesian kat adik pakai baju ketat2.. so pergi sogo memang nak beli baju adik je dan nak beli yang murah2 jewww... tapi cantik dan brended hahahahahaha demand pulak aku!!!!! 



Alhamdulillah, kalau niat kita baik tuhan mesti tolong.... percaya tak yang dalam gambar tu semua Rm5 dan RM6 tapi kena cari lah!!!.. kena pergi semua tempat then belek harga hehehehe...  
Time aku belek then jumpa kat Disney dengan Curdle murah tapi kat bawah2 kena cari then kena matchkan la baju dengan seluar sendiri. Time aku dah jumpa tu dorang agaknya tengok aku beriya kot... ramai pulak yang datang menyibuk.. aduh.. sepoilah!!! dah susah aku nak match baju anak aku org ramai kerumun kat situ.

Anak aku pulak sempat pow lego + botol air


 Inilah hasilnya nanti tahun depan la pulak adik beli baju baru yeee....pakai sampai ketat hehehehe.. 

No comments:

Post a Comment