My LoVeLy LiFe

My LoVeLy LiFe

nie contoh lagi rumah baru aku :))

ini bahagian bawah 

 ini bahagian atas living hall.. siap boleh letak tv dan baring/duduk  lagi... aku tak tahulah nak letak apa kat area nih.. no idea lagi.. tapi  tv wajib kot.. hehehee

ini dapur nya cantikkan... aku mmg nak buat macam nie tapi aku suka yg ada pulau tu... :(

haaaaa ini dapur idaman ada pulau kecik tengah2 tu... moden kan...:) dia guna hitam putih tapi aku nak merah putih :)) InsyaAllah dalam perancangan..:))

bawah tangga pun kemas kalau tutup macam nie aku ingat nak tutup jugak tapi colour putih la cerah sikit kan..:)) hhhmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...

kat opis aku sibuk semua pakat beranak, tapi aku sebuk merenovate rumah hahahahaha... dengar masing2 pragnent hai terasa macam nak jugka tapi biler pikir balik tka yah la dulu.. dorang tak per lah.. anak ada yg sorang... ada yang tak dapat  anak pompuan lagi ada yg tak daapt anak laki lagi.. aku alhamdulillah dah dapat sepasang.. so cakap macam tu jelah nak sedapkan hati hahahaha... tak ape aku biar dengan rumah baru aku... hurayyyyyy!!!!! 


No comments:

Post a Comment